På lördagen den 1/10 vilade jag mig i form hela dagen. Sedan många månader tillbaka var det planerat att jag skulle gå på Lena Ph tillsammans med mina arbetskamrater Annelie, Karin och Malin. Jag hade fått en smärtstillande spruta på akuten som skulle hålla i ett dygn. Läkaren sa att jag skulle kunna ta ett glas öl om jag ville, men jag dricker ju aldrig öl i vanliga fall så jag tyckte att jag kunde hoppa över det. Jag hade i och för sig planerat för att ta bussen in till Arenan och ta någon cider till maten men jag kände att jag ville ta bilen för att kunna åka hem om jag inte mådde bra. Vi hade biljetter där det ingick buffé på Restaurang Valle och konsert. Vi hade trevligt när vi satt och åt och laddade för konserten. Jag var kanske inte riktigt på hugget men det gick ganska bra. Lena Ph var jättebra, jag är glad att jag orkade att gå. Jag orkade inte riktigt sjunga med och klappa takten men jag gjorde så gott jag kunde. När jag kom hem var jag ganska trött. På söndagen vilade jag hela dagen och tog det väldigt lugnt.

Kommentera

Publiceras ej