Jag har varit hängig i några dagar och därför inte haft energi att skriva något logginlägg på några dagar. Är fortfarande inte riktigt kry men gör ett inlägg i varje fall. I natt har Messi legat på min kudde mellan mitt huvud och sänggaveln. Nosen hade han precis vid mitt ena öra och snarkade. Det blev inte så mycket sömn för min del. Lägg till att jag hostade och snorade och bredvid låg en snarkande man. Ingen rolig natt. Messi och Benny tog en promenad mitt på dagen. Messi var våt och smutsig när de kom hem så vi fick bada honom. Det gick åt mycket hundgodis för att han skulle vara på gott humör. Han har inte förlåtit oss ännu, men han kanske har glömt av allt i kväll.





I går kväll ville Messi hela tiden gå upp till andra våningen. Jag tyckte han kunde stanna kvar på första våningen med mig och ställde därför toalett- och hushållspapper i trappan som en barrikad. Messi som är en envis liten hund försökte på alla sätt komma förbi hindret. Han försökte hoppa över hindret, ibland tog han sats och försökte hoppa. Bäst gick det när han försökte klämma sig igenom hindret.



Han har blivit duktig på att tala om när han vill gå ut och kissa och bajsa. Han springer fram till antingen altandörren eller ytterdörren och visar att han vill ut.

NU ska vi alla tre ligga i soffan och titta på skidskytte-VM. Vi hoppas att Messi snart ska ta oss till nåder igen så vi får en mysig fredag kväll. Min svägerska Maria ska komma i natt och sova över här, hon ska på flower-power-fest med Barnkliniken.

Kommentera

Publiceras ej