Messi har ju inte funnits i våra liv så länge. Innan han kom till oss hade jag andra intressen, volleybollen upptog mycket av min tid i många år. Jag har suttit och tittat på gamla kort och hittade detta kortet från mars 2005. Vi hade spelat sista matchen för säsongen 2004/2005. På kvällen hade vi som vanligt fonduefest, denna gången var vi hemma hos Veronica (nr 10). Jag saknar allt roligt vi hade när vi åkte på matcherna och alla människor jag träffat genom alla åren som jag spelat volleyboll. Det är otroligt roligt att vi är många som fortfarande har kontakt. Grillfesten hos Maria i somras var mycket trevlig och all god mat Maria hade fixat kan jag tänka tillbaka på och det vattnas i munnen. Det vore kul med en grillfest nästa sommar också.




På tal om grillfesten hos Maria, här är min tallrik och ja, jag är stor i maten.




Här är efterrätten och nej, jag åt inte allt, de andra fick också en bit var. Det finns en chokladkaka under alla bär.

Kommentera

Publiceras ej