I dag tog vi en lång promenad till "mormor". Det är så sant att man träffar en massa nya människor när man har hund. På väg hemifrån och till "mormor" stannade vi och pratade med sju människor och sex hundar. Messi var jätteduktig och gick nästan hela vägen, fick bära honom de sista 300 m. Väl framme hos "mormor" gosade han lite med henne och åt lite från sin matskål, sedan tog vi en promenad hem igen och då gick han hela vägen själv. När vi kom hem så var han jättesmutsig så jag tyckte det var dags för det första badet. Messi var inte helt med på noterna men vi tog ett snabbt bad i varje fall. 


Han ser inte helt nöjd ut, eller hur?


Nu ligger han helt utslagen i soffan och jag ska städa upp lite. Vi får eventuellt besök lite senare och därför har jag bakat en kladdkaka. 


 

4 kommentarer

Maria

29 Feb 2012 17:02

Ja de blir så söta när de badat, Fredde bara springer och torkar sig på alla mattor och sedan helt slut. Saknar Fredde men han kommer och hälsar på till helgen. Kram på dig och perfekt väder för ledighet.

Berit

29 Feb 2012 19:23

Allvarligt talat, jag tror aldrig att jag har sett något sötare än er lilla bebis. Helt underbar!

Anonym

29 Feb 2012 20:51

Nu är han så fin, som en liten bomullstuss. Maria och Berit, ni får gärna komma och hälsa på honom.

Mia

29 Feb 2012 21:20

Jag stod inte högt i kurs hos Messi när jag hade badat honom, men jag tror att han har glömt det nu. :-)

Kommentera

Publiceras ej