Så här ser trappan ut. Nu ska jag försöka hitta en snygg lampa som ska sitta på väggen. Det lilla allrummet skymtar till höger. Jag antar att det ska sättas upp ledstänger och sedan kommer naturligtvis skyddspappret att tas bort. 
 
 
Här är det lilla allrummet. Soffa är beställd och kommer den 23/11. 
 
 
Nu har vi kommit till det stora sovrummet. Tanken är att jag ska måla väggarna alt tapetsera, ska bara komma på vilka färger etc som jag vill ha här. Mörkläggningsgardiner är inköpta. 
 
 
I sovrummet finns den här garderoben. Vi ska köpa lite mer inredning när vi har kommit på plats och känt efter vad vi behöver komplettera med. 
 
 
Här är gästrummet, säng och sängbord finns redan. Mörkläggningsgardin och lite andra möbler ska köpas in.
Det minsta sovrummet glömde jag fotografera men det kommer bli Bennys rum. Han kommer att ha sina akvarium där. Han fick det rummet för att jag skulle slippa ha akvarium någon annanstans i huset. En bra deal tycker vi båda två.
 
 
Badrummet på andra våningen. Har saknat ett badkar under tiden vi bott i lägenheten. Har köpt lite mysiga saker att inreda badrummet med. 
 
 
 
 
Det var alla bilder för den här gången. Alla väggarna är ju vita, några väggar kommer att få färg alt tapeter. Får fundera på detta när vi kommit på plats. 
Nästa gång det kanske blir nya bilder är efter vi har haft kontrollbesiktning om två veckor.

Kommentera

Publiceras ej