Det har varit dåligt med uppdatering men nu ska jag försöka sammanfatta de två senaste veckorna. Förra helgen var vi på 30-årskalas i Vårgårda. Messi skötte sig bra och tyckte det var kul att träffa sin "kusin" Tuss. Tuss är nio år gammal och Messi gör allt för att få fart på honom. Messi har varit hos Tuss två gånger den här veckan, men nu dröjer det en och en halv vecka till nästa gång.
Messi har behöver inte längre kissa på nätterna och han vill sova lite längre på morgnarna. I morse sov vi ända till kl 08! Jag och Messi har varit ute i trädgården i dag på förmiddagen. Jag planterade lite blommor i krukor och Messi sprang omkring och lekte med favoritbollen.





Messi har fått en ny leksak, det är en aktivitetsleksak. Han klarar av att leta fram godsakerna riktigt bra.



Jag har haft kliande röda utslag på kroppen i några veckor. Jag var orolig ett tag att jag hade fått en allergisk reaktion på Messi. I dag var jag hemma hos min vän Simone som är hudläkare. Det var trevligt att träffa hela hennes familj, dottern hade gjort goda pajer. Simone tittade på mina utslag och skrev ut lite olika krämer som jag ska testa. Det var skönt att höra att det inte var Messi jag hade reagerat på.

Messi är ju väldigt söt i sin långa päls men det är lite opraktiskt med så tjock och lång päls. På torsdag ska vi till ett hundtrim och klippa och bada honom. Det blir nog inte mycket kvar av honom, nu är det ju mest päls just nu. Jag får ta före- och efterbilder.

1 kommentarer

Maria

01 Apr 2012 21:34

Sicken himla kul leksak, var hitta du den ? Skulle jag med vilja testa på Fredde, vi var i Skövde och trimma Fredde hos en dam vid typ brandstationen och hon var helt suverän och billig. Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej